Prisa Gud!!

I måndags var jag tillbaka på vårdcentralen. Nu fick jag träffa en ny läkare som kände och klämde på mig. Och prisa gud, hon skrev ut penicillin till mig. Jag har ju haft asont i halsen och den såg inte direkt fräsch ut, så halsfluss ja.

Så väl hemma och svälja tabletterna, 3 ggr/dag, så upptäcker jag att dom är i det närmsta gigantiska. Herre!! Jag som har svårt för att svälja vanliga Ipren liksom. Även fast det gått bra med dom nu när jag gjort det i två veckors tid.

I alla fall så tänkte jag att va fan, jag får la prova. Och I did it!! Haha!! Det var inga problem alls nästan.

Så dom har börjat och hjälpa nu och jag är på bättringsvägen.

Det kan jag säga va verkligen på tiden!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0