Tisdag

Då var det redan tisdag. Dagarna går så fort.

Helgen har även denna varit lugn, i alla fall för min del. Men nu på lördag, då är det fest igen! Ska bli skoj.

Idag har jag varit och tränat, det blev dansaerobic. Jenny ville prova detta och jag hänger självklart med. Passet var väl helt ok, men Zumban är klart roligare.

Zumba gjorde jag även en timme här hemma förut. På Kinect. Det får jag se till att "spela" lite oftare. Tråkigt bara att det är så litet här. Annars hade man kunnat spela flera. Det blir ju roligare då!

Annars är veckan lugn. Händer inget, förutom att pappa ville åka och handla på fredag. Så då får man vara en snäll dotter och köra. Men det gör jag så gärna. Han hjälper mig med djurena när jag ska ut och svira. Haha!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0