Snö

Idag har det äntligen kommit snö!! Det har snöat hela eftermiddagen och det håller fortfarande på.

Jag är glad!

I torsdags var jag, karln, Martin och Jenny på O'learys och åt och försökte oss på sportquizen. Det gick väl inte direkt jättebra..

På fredagen var jag, karln och några utav syskonen på bio. Vi såg Lejonkungen i 3D. Den var lika bra som vanligt. Vi var även på bio på lördagen. Denna gång med Martin och Jenny och vi såg The girl with the dragon tattoo. Det var inte mycket som var ändrat från den svenska versionen och jag tycker båda filmerna är bra.

Så det har varit en väldigt lugn helg. Det har blivit många såna på sistone, vilket har varit väldigt skönt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0