Party

Ja.. Jag är fortfarande seg efter lördagen. Men det är det värt!!

Det blev en sväng på Butlers efter att vi varit hemma hos Martin och Jenny. Det var hur mycket folk som helst där. Jag som trodde att det skulle vara lugnt, med tanke på att det är helgen innan löning på årets fattigaste månad. Men nej. Jag och Madde placerade oss på dansgolvet och var där i princip hela tiden tills det var dags att gå.

Sen blev det Sibylla på vägen hem och tjejerna tog taxi medans karlarna fick gå. Haha!! Väl hemma så blev hundarna överlyckliga över att se mig.

Väl hemma så fick jag plåstra om min fot. Jag hade uppenbarligen skadat mig och börjat blöda nångång under kvällen. Det var dock inget som jag märkte.

Sen blev det ett klädombyte av någon anledning och sen ut med hundarna. Då var väl kl. runt 4.  

Så det blev en sen kväll/tidig morgon.

Vill ni se bilder kan ni gå in på Genits blogg.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0