Just do it!

Jag har nyss kommit hem ifrån pappa. Marie var där och vi spelade labyrinten den här fredagen också. Förut var jag även på ett Zumba pass. Helt själv. Jenny hade gett sig av från stan och kunde inte följa med. Men det gick bra. Ensam är stark. Eller?

Det var i alla fall väldigt roligt. Jag har inte varit på Zumba på nästan ett år. Om man inte räknar med Zumban på Kinect. Men det gör vi inte. Så det har jag tänk att fortsätta med.

I veckan har jag städat en del här hemma. Och det behövdes verkligen. Jag har städat hela bokhyllan som vi har i hallen och där blev det en hel del saker slängt. Jag har gått och skjutit fram det hur länge som helst. Men nu är det i alla fall gjort. Varför ska man alltid skjuta upp saker? 

En annan sak som hade behövts göras en bra tag är att organisera alla våra filmer. Så det har jag också gjort. Så nu är hela lådan full med filmer och jag måste köpa en till. Jag var till och med tvungen att rensa ut en massa filmer för att få plats. Men det blev ändå en del över.

Och just det, lådan rymmer 1000 stycken. Ja, vi gillar film här hemma. Tur att även min syster gör det som får alla de jag inte vill ha kvar.
Det har även snöat här och det har kommit en del. Det gillar vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0