Midsommar är en tradition som vi har firat sedan länge tillbaka.

Idag har jag varit en sväng på Arbetsförmedlingen. Det var lika givande som vanligt.

Efter det åkte jag hem till Genit och vi begav oss sedan av till gymmet för ett CxWorx pass. Idag var det jobbigt. Men det var inte slut där för efteråt tog vi oss en sväng med maskinerna. Så det blev ett bra pass där idag. Sånt gillar vi.

Sen mutade hon mig med middag om jag hjälpte henne med skolan. Jag tror egentligen att jag inte hade något val, så ja, jag fick åka dit efter jag vart hemma en snabb sväng. Efter att skrivit om varför vi firar midsommar så var det dags för mat. Väldigt gott!

Sen kom karln och hämtade mig. Och nu är det snart dags att göra sig redo för sängen.

God natt!!

Som midsommar ska firas







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0