Kiel

Igår kom vi hem igen. Jag tror nog att vi alla var väldigt trötta. Det var i alla fall jag och karln. Så det blev bara slapp hela dagen.

Väl ombord på båten i fredag så blev det lite öppnande av alkohol. Vi hade i och för sig tjuvstartat redan på bussen. Efter lite drickande i hytterna så blev det middag senare på kvällen. Buffé inklusive öl och vin. Hur mycket du orkar. Och vi orkade en hel del. Tror nog att vi alla var mer än belåtna efteråt.

Senare på kvällen begav vi oss till baren. Den var i princip öde, men eftersom vi var 7 personer så fyllde vi upp den ganska bra. Haha!! Vissa orkade vara vakna längre än andra och vissa var även mer berusade än andra. Tror klockan var halv fyra när jag kom i säng.

Vi var uppe kl 8 för att få ner lite frukost. Några utav oss var lite sega. Inte så konstigt med tanke på kvällen/natten innan. Sedan gick bussen ut till Citti där det blev en del pengar spenderade på sprit, öl, cider och Denta Stix. Haha!! Ett paket denta kostar 150:- här och i Tyskland runt 80:-. Även Martin och Jenny köpte på sig en massa Denta.

Vi gick senare på eftermiddagen bort till köpcentret och spenderade några timmar där. Där fick det även bli lite middag. Innan vi gick ombord igen för att åka hemåt var ett besök på Starbucks ett måste. I alla fall för Jenny. Hon älskar Starbucks den. Haha!!

Sen blev det självklart lite fest på båten tills läggdags. Och denna gång var baren helt tom när vi kom dit. Den här kvällen var det dock inte lika livat som kvällen före. Vissa i vårt sällskap hade till och med hunnit somna innan vi ens kom till baren. Det är ett hårt liv vi lever ibland!!

Resan var lyckad och jag är väldigt glad att jag har såna fina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vissa? Det är okej att du skriver Martin ;-)

2012-02-24 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0