Ikea

Idag har jag och Jessica varit en sväng på Ikea. Vi handlade det vi skulle och åkte sen en sväng för att kika på Backaplan. Vi frågade även Marie om hon ville möta upp, men hon hade inte "tid". Hon pluggade. Det tror jag ju på så mycket jag vill. Haha!!

Vädret har varit strålande sol och lite, lite varmt. Så det börjar kännas som att våren kanske kan vara på väg snart.

Festen i helgen var rolig. Det blev kanske en drink för mycket. Men det är sånt som händer. Det blev en del singstar också. Jag sjöng väl nästan varenda låt som vi hade. Haha!!

Det har även vart en del kalas här de senaste dagarna. Nu är det några kvar. Ett på söndag och sedan ett nästa helg. Så det är fullt upp som ni märker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0