Grandma

Idag kom farmor hit på morgonen. Vi skulle gå till Ritz och kolla upp deras smörgåstårtor. Vi var på Ekmans för någon vecka sen för att kolla där. Efter Ritz passade vi på att ta en promenad in till staden. Där var det marknad, men det var inte så många stånd som det brukar. Men folk var det ute i alla fall. Sen gick vi och åt lunch.

Farmor är ju som de flesta vet från Lübeck i Tyskland. Och hon brukar åka dit för att hälsa på sin bror. Hon ska ta en bussresa till våren och jag hade tänkt att jag skulle ta och följa med denna gång. Jag har aldrig varit där och jag tänkte att det skulle vara väldigt roligt och intressant om hon kunde visa mig sin hemstad.


Så jag frågade helt enkelt om jag fick följa med. Och det fick jag självklart göra! Hon blev jätteglad. Men jag vet inte om det mest berodde på att hon skulle slippa betala enkelrumstillägg och på så sätt spara 500:-. Haha!!


Söta farmor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0