Tisdag

Den här dagen började betydligt bättre än igår.

Lillkillen mår relativt bra. Han haltar och skriker till ibland. Försökte få honom att äta sin medicin, som det stod på infopappret var smaksatt och som de flesta hundar tuggar i sig utan problem. Jo tjena! Inte ens när jag delat den i småbitar och gömt i ost så äter han den. Det slutade med att jag fick krossa tabletten och blanda den med lite gräddfil. Då gick det bra. Så jag får ta och köpa lite blötmat som jag kan blanda med. Gudars att det ska vara så krångligt!

Ikväll ska jag hem till pappa på middag. Dom var hos mig igår och då gjorde jag mat till dom. Jessica ska göra maten idag. Hon är en riktig mästerkock den tjejen!

Så det ser jag fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0