TGIF

Äntligen fredag igen!! Bästa dagen i veckan.

Idag har jag och Isabell varit på lunch. Det blev thai i vanlig ording och det var lika gott som vanligt.

Imorse fick jag ringa till veterinären igen då Lennox fortfarande haltar ibland och verkar ha ont då man lyfter upp honom. Det klickar även till när man sakta rätar ut benet och även när man tar tillbaka det. Så på måndag ska vi dit igen. På torsdag ska vi till Claes en annan veterinär, men då ska han kastreras. Det ska bli så skönt. Då hoppas jag verkligen att han kommer att sluta att skvätta inne och även inte hålla på att vara på Milton hela tiden. Så det har blivit mycket kontakt med djurdoktorn denna vecka.

Imorgon ska jag på inflyttningsfest. Det kommer att bli skoj. Ska även hinna med att gå på bio i Göteborg. Fullspäckad lördag med andra ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0