Straight to you

Snart är det dags för mig och Jessica att åka på en weekend till Stockholm. Jag taggar för fullt, hon kanske inte lika mycket. Haha!!

På fredag den 23/9 går tåget runt kl. 10 tror jag det var. Jag hoppas verkligen inte att det blir försenat i flera timmar som vissa tåg har blivit på grund av olika orsaker. För på kvällen ska vi gå på konsert i Globen, Josh Groban!!

Han var senast på i Sverige på turne 2007 och jag ångrade så att jag inte gick och sa att nästa gång så ska jag gå! Och nu är det alltså snart dags. Jag längtar!!

Resten av helgen blir det nog en massa shopping. Jag har hört att hon har sparat ihop en massa pengar, och dom ska spenderas!







Kommentarer
Postat av: Lotten

Se till att hon spenderar dem på sin mamma :). Skämt åsido, ta hand om er båda två men speciellt ta hand om min dotter för tänk på att hon bara är femton och jag hoppas ni får jättekul trots konsert med smörsångare allan :) kram kram!

2011-09-14 @ 21:38:20
URL: http://lottentott.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0