Operationen avklarad

I söndags körde jag och karln Lennox till djursjukhuset. Han skulle opereras på måndagen och för att slippa stressa på morgonen så körde vi dit honom redan på söndagen.

Och igår var jag och Jenny iväg och hämtade Lennox på djursjukhuset. Innan passade vi på att smita in på IKEA en snabbis. Jag ska även dit igen nästa vecka med Linnéa. Hon ska inreda sitt rum nu när hon har fått det tapetserat.

Operationen hade gått bra och han åt och kissade som vanligt. Men han är väldigt ynklig och tycker väldigt synd om sig själv. Han ger mig väldigt onda blickar emellanåt. Men han vart i alla fall glad att se oss. Han ska ha tratten på sig i ca en vecka. Sen ska det masseras och stretchas också. Om fyra veckor ska vi tillbaka på kontroll för att se hur det går. Herregud. Allt detta bara för att han var lite ivrig och åkte in i ett element.

Men gladast blev nog Milton när han fick träffa sin bror igen. Jag höll honom så att han inte skulle rusa fram. Och när han fick syn på Lennox så pep han sprattlade jätte mycket för att få komma ner. Så han hade nog saknat honom, även om han inte verkat bry sig speciellt mycket när han var borta.



Lennox





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0