Onsdag

Då var operationen för Lennox bokad. Det blir den 26/9 på Västra Djursjukhuset i Västra Frölunda. Jag ska lämna in honom den 25:e och hämta honom den 27:e. Så två nätter ska han vara på sjukhuset. Stackars liten.

Idag har jag och Isabell varit på lunch. Thai i vanlig ordning. Vi tänkte ta nåt annat först, men nej. Haha! Snart slutar jag också. Var duktig och var på jobbet kl. 7 imorses. Det var en aningen jobbigt att gå upp, men nu känns det jäkligt bra att få sluta redan kl. 15.

Igår var jag hela dagen i Sjuntorp hos moder. Där fick jag mat och sen gjorde jag och Marie efterrätt. Vilket tog en bra stund, inte att göra själva rätten men att bestämma oss för vad vi skulle göra. Det blev i alla fall en kladdkaka med vit choklad kräm med krossade hallon i. Blev vädligt gott faktiskt. Hade vaniljvisp till också.

Ikväll ska jag bara vara hemma har jag tänkt och försöka göra lägenheten så fin den bara går att bli. Karln kommer ju hem imorgon och då får det väl vara fint. Eller?




Kommentarer
Postat av: Lotten

Stackars lillkillen, hoppas att operationen går bra. Jag antar det blir tratt för honom några veckor? Du får väl kalla in Linnéa för lite gos med honom. Kram /L

2011-09-14 @ 21:41:25
URL: http://lottentott.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0