Lugnet före stormen

Idag är jag helt själv på jobbet. Isabell har åkt iväg och ska vara tävlingsledare och Mikael är hemma med sin son som är sjuk. Eric kommer sen vid tre då träningen börjar.

Detta är även min sista dag här. På måndag är det tillbaka till Arbetsförmedlingens klor. Ska på möte på onsdag. Det ska bli intressant och se vad det slutar någonstans. Men men, allt löser sig i slutändan.

Imorgon ska jag och Jessica åka upp till Årjäng, Linnea kanske kunde följa med också. Det är marknad där och det har blivit att jag åkt upp senaste åren. Helt enorm marknad är det. Så det ska bli skoj.

Ikväll får jag se vad som hittas på, kanske blir det att slänga på Star Wars på Blu-ray som jag fick tidigare i veckan. En sak vet jag i alla fall och det är att det blir en lugn kväll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0