Årjäng

Idag har jag och Linnéa varit på Årjängs marknad. Det var jäkligt mycket folk som var där, så det var bara att trängas fram i folkmängden. Jag köpte tre skyltar till Jenny som hon ville ha efter en del beslutsångest via telefon och facebook. Sen hittade jag ett mobilskal till Martin, som jag var bara tvungen att köpa till honom. Haha!!
Vi hann även med en sväng och kollade läget på campingen också.

Senare åkte jag bort till dom och lämpade av grejorna. Var där ett par timmar och tjötade och kollade på gamla kort. En mysig lördagskväll. Nu blir det film!



Trollet



Linnéa tar en tur i Trollets svans.



Skyltar i mängder.



Martins present



Linnéa på campingen.



Campingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0