En drink eller två..

Idag är en sån där härligt bra dag! Eller inte..

Jenny ville att jag skulle hänga med till Butlers igår  för att "ta en drink eller två". Eftersom jag ska på klassfest ikväll så tänkte jag att det skulle passa perfekt att bara gå ut och "ta en drink eller två". Jo tjena det gick ju bra!

Jossan bjöd på drinkar hemma hos Jenny och söp oss alla redlösa, inklusive sig själv. Haha!! Hon blandade drinkarna i köket och uppenbarligen gjorde hon starka sådana. Nästa gång får jag vara med och övervaka den där drinkblandningen.  

Sen bar det av till Butlers och där var det, för att vara på en fredag, väldigt mycket folk. Det var riktigt skoj, så skoj att vi inte lämnade stället förens klockan var kvart i tre. Och vi skulle gå till våra cycklar så låg det en avdäckad tjej från Tanzania på trappan upp till Eidar. Så henne fick vi ruskat liv i och skickat in henne i en taxi. Även fast hon inte visste vart hon skulle. Stackars chaufför, han såg vetskrämd ut. Men vi kunde ju inte bara lämna henne där på trappen.

Så ja.. En drink eller två.

Tack för den Genit!



Jossan försöker bli av med sin hicka genom att stå på huvudet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0