Coldplay

Första datumet blev inställt pga sjukdom, men nu var det äntligen dags. Jag fattar fortfarande inte att jag verkligen vann biljetter. För vem vinner sånt här, egentligen? Den här gången jag, uppenbarligen. 

Så idag har jag och Marie varit en sväng i Oslo för att gå och se en konsert med Coldplay. En exklusiv konsert, som alla recensenter skriver. Det var bara media och tävlingsvinnare som fick gå på den här konserten. Och alltihop filmades av norska TV2. Efter att den har sänts så ska jag försöka få tag i den på nåt sett.

Konserten var i alla fall helt underbar. Det var bara stå platser, men vi stod lite ovanför golvet, på ett trappsteg ca 5 meter från scenen, så vi hade grymma platser!! Stämningen var fantastisk och det var nog ingen som gick därifrån besviken!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0