In a better world

Är helt slut idag efter Zumban i förmiddags. Dom har börjat med ett lunchpass på tisdagar på Sportlife och eftersom det ligger precis brevid mitt arbete så går Isabell och jag dit varje gång nu. Jenny följer med ibland när det passar hennes schema.

Förra veckan blev jag sjuk och fick feber. Inte alls kul. Men det gick ganska snabbt över, tack och lov! Så helgen blev lugn, för mig del i alla fall. Karln gick ut en sväng efter melodifestivalen i lördags. Det var faktiskt ganska skönt att vara själv hemma en stund.

Igår fick jag hem min vinst. Jag var med i en tävling där man skulle tippa oscars vinnarna. Jag hade 12/20 och kom på en 6-10 plats. Det var en trevlig överraskning! Jag trodde inte att det skulle gå så bra.



Min vinst




Kommentarer
Postat av: marie

har du sett den än då???

2011-03-16 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0