Semester

Nu har en vecka gått utav semestern och den har varit ganska regnig.. =(

Förra helgen var det Fallens Dagar här i staden och vi var ute en sväng på fredagen. Det var helt ok, men man hamnade i vanlig ordning på Butlers. Vi var en sväng inne på Butlers öltält också. Där var det livat!

Karln fick för sig att gå ut även på lördagen. Det gjorde inte jag. Var galet trött och höll på att somna nästan hela dagen kändes det som. Jag och Linnea gick i alla fall ner till stan unden dagen och kikade på marknaden och folket.

Efter att karln gett sig av åkte jag och hämtade min väska som var hos Jenny och Martin. Jenny jobbade, så Martin var själv hemma. Stannade en stund och tjötade lite. Sen åkte jag hem och la mig och sov. Det var behövligt!

I måndags åkte jag och karln upp till Årjäng. Vi kom hem i torsdags. Det var väldigt skönt att komma bort en stund. Nästa vecka ska vi ge oss av i båten några dagar. Sen är det bara en vecka kvar utav min semester. Karln börjar jobba redan om en vecka, stackarn.

Nu hoppas jag bara på att det kommer att bli sol!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0