Host, host, host!!

Ja, så har den senaste veckan sett ut och hörts från mig. Är förkyld med världens rethosta och den är inte över än. Så förra veckan var jag hemma från jobbet onsdag och torsdag. Var tvungen att åka dit på fredagen för hela stället gick nästan under när jag var borta. Suck.

I alla fall så åkte jag dit och var där i två timmar. Gjorde det som det var panik med, sen åkte jag hem igen. Höll på att svimma av. Åkte in till stan och köpte en massa mediciner på apoteket.

På lördagen mådde jag bättre. Tack och lov! Det var kalas hos min faster, som hade fyllt år. Där blev det mat och massa vin. Vi var där till sent på kvällen och efter det så tog vi oss ut till Knorren där det var FEST! Robin hade fyllt 25 år!! Han fick en Captain Morgan utav oss och blev överlycklig. Den tog sen nästan slut. Haha!

Kl. 04.00 var det nästan bara Robin, Therese, Jenny, Martin, karln och jag kvar, alla andra hade tydligen gett sig av. Taxin kom och hämtade Robin och Therese och deras vänner. Vi hade våra cyklar där. Så det var bara att cykla hemåt.

Jenny och karln cyklade som idioter och lämnade mig och Martin åt vårt öde. Vi tog oss hemåt sakta men säkert. Det går inte fort när man är lite halv krasslig, även Martin var lite sjuk. Men till slut så kom vi fram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0