Nintendo

I lördags hade jag Nintendo fest i lyan. Vi hade en konsol i varje rum i princip. supernintendo i köket, nintendo64 i sovrummet och nintento wii i vardagsrummet. 64:at byttes senare ut mot ps2 och singstar. Det kom en hel del människor och det var folk vart man än gick. Jävligt kul hade vi allihopa! Älskar hemma fester och mycket folk. Bara det är rätt folk, och det var det verkligen också.

Tråkigt nog var jag så berusad att jag glömde att ta en massa kort. Har dock hört att det ska finnas en del kort ändå, vissa tydligen lite barnförbjudna. Ops.. ;)

Söndagen såg det ut som jag vet inte vad här hemma. Men det betyder att det varit en bra fest! Jag plockade bort det mesta sen var det mest slapp som gällde. Det behövdes kan jag säga, med tanke på att de sista gästerna gick kl 5.

Är det fest så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0