Kinect

Igår var jag och Jenny på Överby och kikade lite. Köpte mig ett par svarta jeans på Gina. Det är alltid bra att ha. Sen köpte jag mig ett Xbox 360 med Kinect. Äntligen! Jag har velat ha det sen jag såg reklam om det på tv. Så nu har jag beställt Dance Paradise och Zumba Fitness också. Så någon gång framöver kommer mina kära vänner få en inbjudan till en Kinect fest. Och vi vet ju alla att spel fester brukar vara dom som är roligast!

I lördags var vi ett gäng som gick till O'learys och åt. Fredrik och Amelie åkte till Thailand idag och ville umgås lite innan de åkte. Efter O'learys gick vi hem till mig och spelade Med andra ord. Det finns nog inget sällskapsspel som är roligare än det. Framåt natten kom även Lars bort. Han hade varit ute på Butlers. Det blev som vanligt sent, Lars gick hem kl 5. Men den här gången var jag lugn. Tack och lov!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0