21 Februari

Idag är det ingen vanlig dag, det är min födelsedag!!

Ikväll är det kalas för mammas sida av släkten och på lördag är det pappas tur. Sen någon dag i veckan kommer karlns familj också. Det får bli så när man har ett litet hem.

I lördags hade jag fest och jag fick blommor och vinflaskor av mina kära vänner. Mycket uppskattat! Vi hade jätte skoj och sjöng singstar för fulla muggar. Jag drack en massa drinkar som var väldigt goda, så jag hade lite ont i huvudet igår när jag vaknade. Det kan även bero på att jag inte gick och la mig fören kl 6 på morgonen. Lars stannade som vanligt kvar sist. Vi hade hamnat i sovrummet och låg och pratade om allt och inget. Levi var även med en stund, men då pratade killarna så jag somnade till lite. Haha!

Jag gillar mina vänner. De är helt enkelt bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0