Ja..

Den här dagen har inte varit annat än seg. Jag har varit as trött hela dan..

Var hemma hos mamma förut på julmiddag. Det var hur gott som helst! Mellan middagen och kaffet så la jag mig i Maries säng och somnade av en stund. Det var jäkligt gött!! Haha!!

Igår var det ju Juldagen och det är ju då man ska gå ut på krogen. Så det gjorde vi ju då.

Jag och Marie gick bort till Jenny och dit kom även Anna och Katrin senare. Vi hade det väldigt trevligt med vin och våra ljuva stämmor med SingStar. När klockan blev 23 kom taxin och vi åkte iväg till Butlers. Inte Marie dock, hon hade gett sig av innan.

På Butlers var det en herrans massa folk. Och jag träffade på en del gamla klasskompisar som jag inte sett på väldigt länge. Sånt är alltid roligt!! I alla fall så hade vi det väldigt roligt och vi sprang runt och pratade och kramades med allt och alla kändes det som.

Jag och karln kom hem efter 4 och hade Jenny och Anna i släptåg. De bestämde sig för att det var lika bra att stanna kvar här, så de däckade av på soffan. Haha!!

På morgonen var alla dåliga förutom jag.

Det kändes skönt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0