Hundar högt och lågt

Idag började dagen med att Genit smsade och tyckte att jag skulle ringa när jag vaknade. Så det fick jag ju gjort då, så vi fick tala ett tag. Det behövdes, som alltid nu för tiden.

Efter att vi lagt på gick jag in till staden för att möta syster nr 3, Malin, för att äta lunch/frukost. Det blev thai buffé i vanlig ordning och lika gott som alltid. Sen gick vi en sväng på Oden för att kika på rean. Det blev dock inte köpt så mycket.

Väl hemma så ringde jag efter syster nr 4, Linnéa, och vi tog hundarna och gick bort till Jenny. Där blev det rena kaoset när 5 hundar, 2 barn och 2 relativt vuxna försökte att ungås ett par timmar. Eftersom Jenny är så huslig som hon är slängde hon ihop ett par cupcakes efter ett tag.

Jag tror dock att det var en muta för att få oss att va lite lugnare. Den fungerade inte.

Goda var dom i alla fall!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0