Roadtrip

I onsdags var jag, Jessica och Linnéa ute på en liten roadtrip.

Morgon började inte direkt jättebra, då jag vaknade av ett sms från Jessica som undrade vart jag var någonstans. Jag hade sagt att jag skulle ringa dom när jag gick upp. Gick inte alls bra det.

Vi kom i alla fall iväg. Första stoppet var i Ullared. Vi kom fram vid elva och det var fullt med bilar på pakeringen. Tänkte att nu är det nog väldigt mycket folk, men det var ingen kö för att komma in och det var inte så farligt med folk inne i varuhuset heller. Vet inte riktigt vart allt folk hölls hus, men men. Blev en del shopping och lite lunch sen gav vi oss av till nästa ställe.

Vi kom fram till Tylösand runt kl 16 och slängde oss direkt i vattnet. Det var 21 grader i havet och jag ville inte gå upp. Tror jag var i fyra gånger totalt. Ingen utav oss hade varit där innan och vi tyckte allihopa att det var en väldigt fin strand. Och lång. Var hur mycket folk som helst runt hela stranden. Men de började att ge sig av efter en stund och efter någon timme var det inte mycket folk kvar. Vi åkte hemåt igen runt sju och då var vi helt slut.

Vi gjorde ett stopp till i Göteborg på Bamboo, där det blev middag. Väldigt gott!

Dagen var väldigt lyckad och det var två väldigt trötta småsystrar jag släppte av i Björndalen strax efter halv elva.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0