Ullared

Jag och karln gav oss iväg till Ullared i lördag. Uppenbarligen var det hela Sverige som hade samma idé, så vi fick stå en timme i kö innan vi fick gå in i affären. Vi handlade en massa saker. Det vanliga strumpor och underkläder, massa pads och tops och lite sköljmedel. Karln fick köpt sig en kostym, äntligen! Den var faktiskt helt ok, från att ha kommit från Ullared. Billig var den också! Jag fick även köpt lite julsaker, det behövdes.
Annars har vi inte gjort så mycket annat det senaste. Vilket har varit skönt, väldigt skönt. 

Jag ringer en del samtal i mitt arbete och det är en sak jag undrar över. Ibland händer det att när personen svarar, så presenterar man sig och säger sitt ärende, som ibland kan ta en liten stund. Sen när man är klar, då säger personen, kan jag/du ringa tillbaka lite senare, jag kan inte prata just nu? Ok, säger jag då och när jag lagt på brukar jag säga högt till mig själv,

Men varför i helvete svarar du i telefonen då??

 


Min snygge karl.



Fin lång kö.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0