Sjuk?

Jag mår inte alls bra, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk.. Eller jag det kanske är lika bra så får jag hoppas att jag är frisk när jag ska till USA. Det hade inte allls varit kul och vara sjuk när man är där. Tänk det är bara tre veckor kvar, typ.

Karln kom självklart inte ihåg vilken dag det var.. Inte kom han på det själv senare heller, utan jag fick ge honom lite hintar och till slut så kopplade det för honom.  Så i fredags åt vi räkor och kollade på Idol. Jag hejar på Andreas! Annars gjorde vi inte så mycket i helgen. Kollade på film och åt mat, typ. Väldigt skönt och lite tråkigt.

Nu till helgen så ska svärmor få sin 50-årspresent av oss. Vi ska vara hos Dennis och Johanna och äta mat och dricka. Fast jag kör nog som vanligt, lite jobbigt att ta sig hem och jag tycker det är lite jobbigt och ringa runt och försöka ordna skjuts.  Det var lite tråkigt att vi skulle göra detta den här helgen, för Nording kommer hem den här helgen. Hon och Jenny ska ut på lördag och det hade varit väldigt kul att följa med, men vi får ta igen det i New York!!

Det är ju oktober marknad här i stan på lördag. Den ska jag gå ner och titta lite på, brukar ju aldrig köpa något. Men man vet ju aldrig.

En sak till. Alla ni som skaffar barn högt och lågt, tänker ni inte till innan? Ett barn tar upp nästan hela ens tid. Surprice? Nej. Men för vissa vekar det bli västa chocken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0