Pirr, pirr

Så säger min mage lite nu. För nu börjar nerverna komma. Vi flyger till USA nu på tisdag och jag börjar att bli lite nervös då jag aldrig flygit tidigare. Men det kommer att bli en väldigt roligt upplevelse.

Helgen som var, hade killarna grabbkväll. Det var i alla fall tänkt så från början, men saker och ting blir ju inte alltid som man tänkt. Inte för att det blev en överraskning, utan det var ganska väntat att det blev så. Dom var i alla fall och bowlade, och innan hade karln, Fredrik och Martin lite förfest hos oss och de mötte upp de andra killarna vid bowlinghallen. Jenny kom bort en sväng och vi satt mest i köket och åt popcorn och talade om allt och inget. När killarna skulle ge sig av till krogen efter bowlingen så delade sig gänget, för att ena delen var tvungna att gå och möta sin tjejer. Verkligen tvunga. Det ska i alla fall bli skönt att komma bort lite från min karl nu i veckan. Så tycker jag i alla fall, men inte alla uppenbarligen. Det är bra att få lite space från varandra ibland, man behöver ju liksom inte sitta ihop och vara med varandra varenda sekund.

Eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det behöver man inte för sjutton !! Som sagt, vad är egentligen ett förhållande utan tillit? ;-)

2010-10-30 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0