Städ dag

Idag blir det städning hela dagen, är själv hemma så då brukar det gå fortare än om karln är med. Det brukar alltid bli så att jag får gå efter honom och göra om. Är det bara för att han hoppas på att han ska slippa och behöva städa? Jag städade hela lägenheter för två veckor sen, och då gjorde jag allt. Han städa den förra helgen och jag kommer hem och ser att, jaha det är bara och göra det han inte har gjort. Då jag påpekar det han inte har gjort är hans trevliga kommentar att; det har jag aldrig gjort förut. Men nu ska det bli ändring på det!

Sen ikväll ska vi hem till J för lite fest, eftersom både E och M har kommit för att hälsa på. Det var ju ett tag sen man såg dom båda så det kommer förhoppningsvis bli en trevlig kväll.

Igår var jag på After Work och enligt källor var det en dum idé och gå hem istället för och gå vidare, då jag missade en del roliga händelser. Att folk inte växer upp. Fick bevisat flera gånger igår att dom fortfarande är 18 år. När ska dom växa upp egentligen och inse att dom är närmare 30 än 20? Börja ta ansvar och se framåt istället för att försöka återskapa livet dom hade när dom var 18?

Det är bara roligt och leva så när man är 18, nu är det bara patetiskt.



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0