Sjukling

Har varit sjuk nu i några dagar, det var min karl som smittade mig. Det verkar ju aldrig släppa heller! Men på jobbet är jag ändå, man kan ju inte vara hemma och förlora en massa pengar.. Får hoppas att jag blir bättre till helgen då det ska komma gäster från långväga håll, gäster som man inte sett på ett bra tag.

Är som sagt på arbetet och jag är helt själv, vilket är väldigt lugnt och skönt. Får se om jag stannar hela dagen eller om jag går hem vid lunch, beroende på hur jag mår.

Idag ska jag besiktiga bilen också. Allt borde vara ordnat nu så att den ska gå igenom, det här blir den andra efterkontrollen. Som vanligt är det jag som får ordna allt, det är inte lätt när man har en karl som bara säger att jag ordnar det sen. "Sen" brukar oftast vara för sent eller aldrig ske. Vi hade på oss till den 10/5 och i måndags tänkte jag att; ja jag får väl kolla upp om det finns någon tid snart. Jag har inte lust och ställa mig i kö och kanske få stå där i timmar. I vår stad hade dom inte en enda tid. I grannstaden fann det EN idag, så den fick jag. Sen fick jag ringa till killen som skulle fixa problemet och sen åka dit med bilen.

Att det ska behövas kvinnor till allt.


C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behövs kvinnor till allt !! Visste du inte det? =P

2010-05-11 @ 18:31:33
URL: http://itsallaboutjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0