Road trip

Efter jobbet idag kom J hem till mig. Hon lyckads övertala mig att åka till Ikea, inte för att det var särskilt svårt. Hon hade med sig kameran och det blev en hel del galna kort, tex. på en karl i gröna kläder på en MC. Jag lyckades faktiskt handla för under 500:-. Det hör inte till vanligheterna. Som vanligt så fick det bli en grillad kyckling med pommes och bernie-sås, men vilken besvikelse det var den här gången. Kycklingen var lite torr och minimal, såg en massa större men han skulle tvunget ge mig den minsta han kunde hitta. Han gav mig även lite pommes och lite sås.. Men cheesecaken med jordgubbar var god, tack och lov! Kom hem runt 21. och kom på att jag bara varit hemma ca 2 timmar sammanlagt idag.. Då fick jag lite dåligt samvete att M hade varit själv så länge, men vi lämnade D här så han hade en kompis i alla fall.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det blev en lång tisdag.


C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0