Räkor

Imorse ringde M och då var det dags och gå upp. Hon skulle komma förbi och lämna sina saker som hon inte orkade ha med på bussen. Jag är helt seg idag, ligger i sängen nu och hoppas att jag blir lite piggare tills ikväll, ska ju bort till J kl 17.

Skulle åka och köpa räkor idag, men hittade färska på fjärde stället! Det var typ slut i hela stan, så först hade jag köpt frysta hos fisk bilen på Willys men tänkte att jag åker till Överby och kollar också och där hade dom färska i den fisk bilen. Så kvällen blev räddad!

Pratade med karln förut, han var i bilen på väg hem och kommer vid halv tre sen. Han hade redan druckit tre öl och lät lite berusad. Jag sa till honom och ta det lite lugnt, med tanke på att han ska dricka hela kvällen sen.

Ska alltså hem till J sen kl 17, det är tur att vi ska dit tidigt eftersom jag ska gå hem vid halv nio så hinner jag vara där en stund. Får se om jag går ut en sväng på stan efter ESC.

Nu ska jag vila upp mig inför kvällen.



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0