Överby

Idag har jag varit på Överby med J och C. Det var riktigt skoj! Köpte dock inte så mycket, vilket var bra då man inte är gjord på pengar.

Just nu är jag hemma hos J och M. Jag har hjälpt J lite med sin uppsats som hon är lite hysterisk för, men som jag tror kommer och bli bra när den är klar. Vi har tänkt och trotsa vädret och grilla idag, så jag väntar på att dom ska bli klara så att vi kan åka och handla lite. Karln hade redan tagit sig en öl hemma, annars hade han fått åka och göra det.

Robin Hood var riktigt bra igår! Det är en film som jag kommer och se igen. Den handlade om hur legenden om Robin Hood uppstod. Den rekommenderar jag er att se.



C




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och det tackar hon för ;-)

2010-05-16 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0