O'learys

Ikväll har jag varit på O'learys och ätit med karln, J och M. Det var riktigt mysigt. Vi pratade lite om våra resor vi ska göra tillsammans. På semestern ska vi bila till Frankrike, med målet Normandie, till vintern ska jag och J åka till New York och nästa år vid påsk så ska vi åka till Thailand. Det kommer och bli ett väldigt spännande och roligt år! Väldigt dyrt bara, men det är bara att spara.

Nu är det bara ca en månad kvar till Midsommarafton och detta år kommer och bli lika skoj som förra året! Det var nog den bästa helgen någonsin, vi hade kul HELA tiden. Vi grillade, åt sill och potatis, spelade kubb, sjöng singstar, spelade TP och söp. Kan det bli bättre? Tror nästan inte det.

Imorgon ska karln åka och greja med bilen och jag tänkte få hem till J en sväng. Mitt hår behöver färgas igen, det bara växer och växer. Jag har tack och lov fått klippt mig, det var ju fem månader sen sist. På kvällen ska vi ju gå och se Robin Hood. Det ser jag fram emot.

-Det är Robin Hood jag vill ha!! Eller hur, M?



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0