Missnöjd

Färgade håret igår, men blev inte som jag hade tänkt, så det ska färgas igen till helgen. Hoppas att det blir bra då! Ska ta och köpa en färg idag.

Tack så mycket J för att du ställer upp och står ut!

Idag kommer karln hem från utlandet, där han jobbar på veckorna. Ska bli skönt och ha han hemma och slippa vara själv. Nästa vecka kommer han nog inte hem förens på lördagen, men på fredagen blir det bio med tjejerna så jag kommer inte vara hemma så mycket.

När jag slutat jobbet idag ska jag åka med pappa och en utan systrarna till ICA Maxi och handla inför kalaset som ska hållas på lördag för pappa, M och L. 

Kollade på New York resor igår och nu har priserna gått upp. Så fort de går ner igen så ska vi boka!

Ska du med?



C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen fara ;-)

Ja jag ska med !!

2010-05-20 @ 12:04:21
URL: http://itsallaboutjenny.blogg.se/
Postat av: C

Det är bra det, jag vill ju inte åka ensam.

2010-05-20 @ 12:07:20
URL: http://thisisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0