Långledig

Igår var jag på kalas, min kära syster fyllde 22 år. Hon fick en giftbox med Jelly Belly, hon älskar ju dom.

I söndags fixade vi det sista på min cykel som jag fick av karln i födelsedagspresent. Så nu är den äntligen körbar. Ska köpa en Springer som man sätter på cykeln så kan en hund springa bredvid utan att man ska behöva hålla i koppel och va rädd att den ska dra omkull hela cykeln. Så det kommer nog och bli bra för M så han får bli av med lite överskotts energi.

Nu är det äntligen lite långledigt igen! Hela fyra dagar ska jag slippa och åka bort till arbetet. Det ska bli så skönt, hoppas att vädret kommer och vara bra också och inte regna hela tiden. På fredag ska vi gå på bio med J och M, vi ska se Robin Hood. Jag tror att den är väldigt bra, har fått bra recensioner i alla fall. Det kommer och bli mycket bio det närmaste, förra veckan var vi på Iron man 2 och om två veckor är det Sex and the City 2. Sen blir det nog ett par besök till sommaren också, Eclipse och The Sorcerer's Apprentice.

På lördag funderar jag på om vi ska grilla om det blir fint väder. Det är det bästa när det börjar och bli vår, när man får ta fram grillen och sitta ute. Det är skönt för hundarna också att kunna springa omkring och leka lite som dom vill.

Så nu hoppas jag på att det ska bli sol till helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0