Helg

I fredags var det väldigt lugnt. Kollade mest på tv slöade, det var riktigt skönt.

På lördagen kom J hit och färgade mitt hår, igen. Men nu får det vara nog för ett tag, annars tappar jag väl håret. Sen åkte vi till Överby och handlade lite. Köpte hamburgare som skulle grillas på kvällen. Efter det gick jag över till pappa för kalas. Där blev det lite bullar och tårta. På kvällen kom J, M och M hit så grillade vi, såg lite osäkert ut ett tag med tanke på att det regnade en liten skur. Men det klarnade upp och vi satt ute och åt för första gången i år. Kvällen slutade på Butlers där det som vanligt var folk som inte vet hur man ska bete sig.

Idag har jag och J varit på Zumba. Oj, oj vad jobbigt och framför allt roligt det var! Kändes inte som att man tränade. Det får vi ta och gå på fler gånger! Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Karln har legat på soffan hela dagen och tittat på tv.

Är så trött på folk som tror att dom kan bete sig hur som helst utan att förvänta sig att till slut så kommer man att reagera!



C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitches !!

2010-05-23 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0