ESC Semifinal 2

Igår var det den andra semifinalen i ESC och Sverige gick inte vidare. Det var egentligen väntat men det var väldigt tråkigt, men jag ska kolla på finalen ändå och heja på våra grannläder Norge och Danmark! 

På lördag ska jag alltså titta på finalen och äta en massa räkor. M kanske ska vara med och kolla annars får jag titta själv, men det gör inte så mycket. Hon gillar inte räkor så ska hon vara med får jag hitta på något annat till henne.
 
Jag tog med mig datorn till jobbet igår för att I skulle kolla om hon kunde fixa min uppdatering som misslyckas hela tiden. Självklart ordnade hon det, på 10 minuter! Tack och lov, har bråkat med den uppdateringen i ett år nu. Jag har även med mig den idag för att ekonomitanten ska nog komma idag och då använder hon den dator jag brukar använda. M är med mig idag också, han var det igår med. Skönt för honom och slippa vara själv hemma hela dagen, speciellt eftersom jag ska iväg sen ikväll och kommer vara borta en stund.

Imorgon kommer äntligen karln hem!



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0