ESC Semifinal 1

Igår var det dags för Eurovision Song Contest Semifinal 1. Det var som vanligt mer dåliga än bra bidrag som var med, men dom säger att de bra bidragen är med i Semifinal 2 som är imorgon. En svensk gick vidare till Finalen och det var Robert Wells som spelade piano i Vitrysslands bidrag.

Imorgon är alltså Semifinal 2 och då är Sverige med och vi får hoppas att Anna går vidare!

På fredag ska vi, A, J och jag, på Sex and the city 2! Det kommer och bli mysigt och jätte roligt och träffa A igen, har inte sett henne sen i påskas.

På lördag är det många saker som händer, J har fyllt år och ska ha fest, det är crusing och så är det ESC final! Jag har aldrig varit mycket för crusing utan det kan lika gärna kvitta för min del, så jag ska hem till J på lite kalas och sen hem och bänka mig framför tv:n. Jag tror faktigt att jag inte har hört något positivt om att jag tittar på det, alla säger bara ska du kolla på DET?? som att det vore det hemskaste i världen. Ja jag gillar Eurovision, kan jag få göra det utan att alla ska tro att jag är konstig?

På lördag kommer även karln hem från utlandet, där han är och jobbar. Det blev lite extra denna gång, annars brukar han komma hem på torsdagar.

Som ni ser kommer det och bli en väldigt rolig helg!



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0