ESC Final

Tyskland vann Eurovision Song Contest igår. Det var en bra låt, men jag röstade på Belgien. Det är väldigt kul att Danmarks låt, som Sverige inte ens ville ha med i Melodifestivalen, kom på en fjärde plats. Kanske bäst och ta bort den svenska juryn som väljer ut låtarna och ta in en utländsk.

M var med en stund och tittade, sen åkte hon hem med bussen efter 22. Kalaset hos J var roligt, det var synd att jag var tvungen och åka. Karln och några killar till kom förbi innan dom drog ut på stan. Inte helt nyktra var dom. Pratade med tjejerna vid halv ett och då var dom på väg ut, lika sega som vanligt. Karln kom hem kvart i två så det blev inte så sent som jag trodde att han skulle vara ute.

Idag ska jag på kalas, syster 3 fyller 12 år idag och så är det ju morsdag. Så mamma ska få en fin blomma utav oss. 

Önskar alla mammor en trevlig morsdag!



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0