Student

Imorgon ska jag fira min kusin som tar studenten. Vi ska vara på skolan kl 12.00 och efter det ska vi, familjen, gå ut och äta medans studenterna går ner till fallen. På kvällen ska vi gå bort till kusinen och fira ordentligt!

I tisdags var vi på Zumba igen. Det är jobbigt, men väldigt väldigt roligt! Har dock inte lika mycket träningsvärk som förra gången. Det är något som vi kommer och försöka att gå på ibland.

Igår åkte jag och Milton ut till Nordkroken för och bada lite och kasta boll. Det tyckter han är jätteroligt och han sprang efter bollen i nästan en timme, så han var lite trött när vi kom hem. Det kommer vi och göra om snart igen.

Idag kommer karln hem igen och jag tänkte ta och försöka att städa och tvätta så det är fint när han kommer.



C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0