Sommar

Nu har den äntligen kommit! Den som alla har väntat på i flera månader, sommaren!! Enligt prognoserna ska det vara över 20 grader hela veckan. Vilken bra början på juni det kommer och bli. Hoppas att resten av sommaren kommer och bli varm och solig, och inte regna som det gjorde förra året.

Igår var jag och hämtade ut våran digitalbox, så nu kan jag äntligen spela in igen. M var och klippte sig och sen färgade jag hennes hår, så hon inte skulle se ut som en tvättbjörn. Vi var även en sväng på Överby och köpte examens presenter. Skönt och ha det klart. Så på fredag ska jag sluta tidigare så att jag kan vara med när min kusin springer ut från Nisse. Igår kväll så åkte jag bort till J för att umgås och titta på film. A åker tillbaka till Jönköping idag, men nu kommer hon inte vara där så länge till! Nu får vi hoppas på att hon får ett arbete i närheten så att hon inte flyttar långt bort igen.

Det får vara nog nu!



C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0