Regn

Som nog alla har märkt så har det regnat i princip hela veckan. Känns inte så där roligt när vi är inne i juni och det ska vara sol och värme ute. Men vi får hoppas att det snart vänder. I alla fall till midsommar!

Ja, snart är det ju midsommar igen! Vi hade så fantastiskt roligt förra året, vi pratar fortfarande om den helgen. Det var nog den bästa helgen någonsin får jag faktiskt säga och vi måste se till så att det blir lika skoj igen! A och F ska vara med hela helgen nu, förra året kom dom bara en liten stund för A skulle jobba, har jag för mig. Vi blir ett litet gäng, typ samma personer som var med förra året.

Jag hade ju med mig videokameran sist gång som alla säkert kommer ihåg. Jag funderar på om jag ska köpa ett stativ, så kan den bara stå på. Så kan alla få vara med och så slipper en stackars person gå runt och filma hela tiden. Får heller inte glömma och ta med Singstar igen, speciellt eftersom vi har blivit alldeles för dåliga på att använda det den sista tiden. Ska försöka ta ledigt på torsdagen också, så att man kan åka med dom andra redan på onsdagen. Det kommer och bli så skoj!

Åhh, vad jag längtar!!

Lite bilder från när vi var på Nordkroken












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0