Eclipse

Igår när jag kom hem från arbetet så väntade Marie och Linnéa på mig. Vi grillade resterna av köttet från midsommar, det var riktigt gott. Sen låg vi i soffan i två timmar med mätta magar.

Jag och Marie åkte sedan hem till Sjuntorp, med ett litet stopp på Sylte. Där var mamman och handlade precis som vi gissade att hon skulle vara. Vi såg dock inte deras bil när vi parkerade, den stod borta vid skolan. Efter att vi hade handlat åkte vi alltså till Sjuntorp. Mamma lagade lite kläder och en sko åt mig. Tack snälla mamma!!
Åkte hem efter klockan tio så det blev bara att duscha och lägga sig när man kom hem.

Idag satt jag och åt frukost, då det knackar på dörren. Det är Marie som kommer från sitt arbete och ska låna min säng ett par timmer. Efter att jag slutat mitt arbete idag tänkte vi åka till Överby och se om vi hittar något. Marie skulle kolla på en väska och jag ska kolla lite på Kicks.

Ikväll ska vi gå på Eclipse. Som jag har väntat på i ett par månader och nu är äntligen dagen här!! Den har fått recensioner om att den ska vara den bästa hittills. Det tror jag i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Lotten

Camilla (och Marie), har ni slösat era surt intjänade pengar på sån s--t!? Det finns inget som är bra med filmerna men böckerna däremot JA TACK!! Hursomhaver, ha det så roligt ikväll /Kram Lotten :-)

2010-06-30 @ 12:24:48
URL: http://nitlotten.blogspot.com
Postat av: C

Haha!! Men jag tycker ju om filmerna.. och denna ska ju som sagt vara bättre än dom andra. Föresten så "slösar" ditt eget barn pengar på den imorgon.. =)

2010-06-30 @ 12:44:47
URL: http://thisisc.blogg.se/
Postat av: marie

uuuuuursäkta!?!?!? väntat på i några månader?!? try ett halvår för fan! men faktiskt det var den bästa hittills.. (dock inte så svårt med tanke på de tidigare...) och lotten, soundtracket är faktiskt lätt värt pengarna! grymt! :D och böckerna är skit! ;)

2010-06-30 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0