Värme

Helgen har varit väldigt varm och skön. Jag gillar värme!

I fredags så kollade jag och karln på film, sen åkte han ut i sin coole bil och lämnade mig här själv. Tack och lov var Marie hos pappan så vi gick iväg en sväng med Milton. Vi gick in till stan och blegade lite, sen gick vi hemåt igen. Var riktigt skönt väder och va ute och gå i då.

Igår var jag själv på förmiddagen. Karln hade åkte iväg och skulle fixa bromsarna på Saaben. Det kan ju vara bra att dom funkar som dom ska. Sen när han kom hem åkte vi till the Gigant och handlade lite grillmat. Efter att vi hade ätit så kom Jenny och Martin förbi. Vi pratade om vår roadtrip, och vi åker om två veckor! Det kommer och bli riktigt skoj.

Medans vi satt och pratade strosade Milton runt och hittade en skadad fågel bakom huset. Den hade skadat sig på vingen. Vår snälle granne Linn kom som en räddare i nöden, och visste exakt hur man skulle hantera den. Medans hon kollade hur skadad den var, kom en annan granne och hans idiot till kompis, idioten gapade och gick fram och böjde sig ner för att vrida nacken av den. Linn och Jenny blev väldigt upprörda och sa till idioten att ge fan i fågeln. Han blev lite ställd och muttrade en massa tjafs sen gick dom. Linn tog med den in till sig och skulle köra iväg den idag till någon som hennes pappa kände som tar hand om skadade fåglar. Vi får hoppas att den klarar sig!

Idag var jag och karln iväg en sväng på Biltema, där han köpte lite grejer till sin cykel. Efter det åkte vi till Överby där vi köpte en GPS. Vi har en sen innan i bilen, men den fungerar lite när den vill. Så vi kom fram till att det kan vara bra att ha en som fungerar när vi ska åka iväg till andra länder.

Så här ser den ut.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha !! Va roligt du skriver =P

2010-07-11 @ 15:48:41
URL: http://itsallaboutjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0