iPhone 4

Nu ska Tele2 lansera den nya iPhone 4. Jag satt för någon månad sen och kollade runt på den gamla iPhoneen. Tele2 hade inte den och jag tänkte att när dom får in iPhone så tar jag och köper den. Jag vill inte byta till någon annan operatör, jag tycker att Tele2 funkar bra.

Men efter alla problem telefonen har haft så vet jag inte om jag vågar mig på och skaffa mig den när det blir tillgänglig i slutet på sommaren. Ett hopp är i alla fall att Apple ska hålla en presskonferens imorgon, vi får hoppas att de har löst problemet med signalförlusten. De säger ju det är värst för de som är vänterhänta, eftersom problemet blir att när man håller för kanten i nedersta vänstra hörnet, att det är då den förlorar signal.

Självklart är jag ju vänsterhänt, så även min karl.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0