Första Advent

Nu har julen äntligen kommit igång på riktigt. Idag har vi gått in i December och i söndags var det 1:a advent. Som som vanligt var jag och karln hemma hos mamma på adventsmys. Vi ät Janssons och drack sen glögg och åt juleskum. Det är alltid lika mysigt.

I måndags åkte jag med Jenny till Strömstad. Vi slutade sedan en stund på Torp, där jag spenderade en del pengar. Men det var faktiskt saker som jag velat ha länge.

Jag har varit lite seg med bloggandet, men det är först nu som jag börjar och bli frisk på riktigt. Så jag ska försöka att bättra mig!







Kommentarer
Postat av: Guess who?

Jag hoppas innerligt att du bättrar dej ;-)

2010-12-01 @ 16:01:13
Postat av: Anonym

Vad mysigt med adventsmys hos mamsen!



Jag hoppas oxå att du skriver lite oftare...jag vill inte gå in här o se Harry varje gång ju :P



Miss u <3

2010-12-01 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0