För i helvete Sverige!

Jag blir så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!! Jag läste ytterligare en artikel på aftonbladet.se om den jävla försäkringskassan som stoppar utbetalning till sjuka och säger, jomen visst, det är ju klart att du kan jobba!

Varför är det ingen i den jävla regeringen som gör något??!! De verkar bara sitter där utan att bry sig.

Ska det vara så här för alltid? Vänta bara tills någon utav era nära och kära drabbas. Då blir det nog fart på er!

Ni kan läsa artikeln här.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Egoistiska jävla idioter är vad de är !!

Precis som du säger, vänta bara tills det drabbar dem själva

2010-12-22 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0